miercuri, 17 septembrie 2008

3 pustoaice

Eu ador copiii! Asta se stie. Insa, ca oricine, am si eu preferatii mei. E vorba de 3 pustoaice, toate de varste diferite.

Andra are aproape 3 anisori si e nepotica mea (fetita varului meu). O ador, desi ne despart mai bine de 300 de km si desi n-am vazut-o decat de vreo 4 ori. Fata de cum era cand am vazut-o eu la cateva luni, cand plangea si daca te uitai la ea, acum este cel mai prietenos copil pe care l-am vazut vreodata. Vorbeste cu absolut toata lumea si vorbeste intruna. E foarte desteapta pentru varsta ei si n-ai cum sa nu razi cand o vezi sau cand o auzi. Se dezlipeste cu greu de leagan, sperie pisicile din curte, ascunde suzeta cand o vede cineva cu ea in gura, mai ales daca acel cineva e Cabral. Ultima data, fratele meu ii "fura", pe rand, nasul, ochii, o ureche, burta si fundul. Imediat fugea la tatal ei "Me lipesti burta?" La fund insa "Nu ma duc, ca ma cearta ca mi l-ai furat"
Am observat ca seamana cu mine la 2 chestii: doarme cu un puiut de perna, asa cum dorm si eu + mananca aceleasi cereale ca si mine si merge cu punga dupa ea in toata casa.
Replica a la Andra: "Sa nu mananci din plastelina. E veche."
Lili, sau Lilutza, are aproape 11 ani. O fetita desteapta, cu personalitate, silitoare si muncitoare. Munceste de pe la 5 ani, dar din placere. Si chiar si asa, "Ingerasul" merge la scoala si participa la olimpiade, are chiar si Cambridge-ul luat cu A. Mai are timp si de un Mec sau de o iesire cu rolele in parc, de o discutie pe mess sau de vizionat Spioanele sau H2O. O stie, dar o repet: e un copil pe care eu il admir enorm pentru ceea ce face, pentru cum o face si pentru ca e printre putinii caruia nu li s-a urcat toata treaba asta la cap.

Replica a la Lili: "Ti-e somn? Hai la nani, printesa mica!"
Alexa abia a facut 7 ani. Nici acum nu-mi vine sa cred ca a inceput scoala. Nu o stiu eu de cand era bebe, dar o stiu de cand incerca sa explice cum a fost la Zoo, desi nu stia sa vorbeasca. E o fetita foarte desteapta de la mine de la bloc, cea mai inalta de pe aici. E foarte bine facuta la corp, are muschi puternici :P. Se suie peste tot, nu exista bara unde Alexa sa nu fi fost. Asa eram si eu cand eram mica si poate acum ma vad in ea. Imi place mult sa stau de vorba cu ea, pentru ca, v-am spus, e foarte desteapta si vorbeste ca un om matur. Matur si peltic :P
Replica a la Alexa, dupa ce i-am zis unei fetite sa fie atenta sa nu cada: "Eu cad cumva?"

Niciun comentariu: