joi, 7 august 2008

Iubesc si nu iubesc

Iubesc:
familia
calatoriile
muntele
sa dorm pana tarziu intr-o zi de sambata
muzica lui Alizee
autograful de la Alizee
maslinele
puiul meu de perna
ouale ochiuri
ketchupul picant
pizza
bebelusii
sa fac poze
Turnul Eifel
bananele
dulciurile
Fanta de portocale
sa conduc
pe David
sa ma plimb prin oras
ce gateste tata
sa ma uit la filme
sa vad doi batrani tinandu-se de mana
sa visez
reclamele
sa cred ca-l voi gasi
vocea tipului de la "How it's made"
desenele

Nu iubesc:
ciupercile (doar in pizza merg)
dovleacul (placinta cu dovleac e cea mai naspa dintre toate)
persoanele cu doua fetze
ipocrizia
sa-mi spuna cineva ca nu pot face ceva
cand isi baga lumea nasul unde nu-i fierbe oala
cand povestesc cuiva despre visele mele si-mi raspunde intr-un asa fel incat sa-mi piara cheful
sa fiu trezita din somn
cand ma cert cu Ady
cand ma cert cu Adriana
odorizantele de masini sau betisoarele parfumate (le urasc!!)
cand ma duc la shopping si nu gasesc ce vreau
cand mi se spune sa dau muzica mai incet
emisiunile de pe canalul turcilor
pe Fuego sau pe manelisti

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cum ??? P Jack shi Sawyer nu-i iubeshti ? :-O Eh na ! Nu t cred :)) Ai reushit sa-mi dai palpitatzii "informandu-ma" despre c ai scris aici >:P Nici mie nu-mi place knd s intampla...>:D< ;))